Twój elektroniczny podpis
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych mieszkańców Gminy Ruda-Huta jak również mieszkańców Powiatu Chełmskiego o ubieganie się o bezpłatny podpis elektroniczny.
Elektroniczny podpis wydany przez Starostwo Powiatowe w Chełmie służy do sygnowania dokumentów przesyłanych przy pomocy Elektronicznej Skrzynki Podawczej podmiotów, które uznały certyfikaty niekwalifikowane PCC, w tym do podpisywania Elektronicznych Formularzy.
Wykaz podmiotów w których można składać podpisane cyfrowo wnioski i dokumenty:
http://www.powiat.chelm.pl/katalog_e-uslug_p_1167.html
Kroki jakie trzeba podjąć aby uzyskać elektroniczny podpis:
1. Osoba zainteresowana zakłada własne konto na stronie
http://www.powiat.chelm.pl/centrum_certyfikacji/public/
przed rejestracją należy się dokładnie zapoznać z regulaminem.
2. Rejestruje się poprzez założenie konta na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Chełmie użyciu adresu e-mail oraz hasła.
3. Zaloguj się na utworzone konto podając adres e-mail i ustalone wcześniej hasło.
4. Uzupełnij dane osobowe.
5. Złóż wniosek o wydanie certyfikatu.
6. Odwiedź Starostwo Powiatowe w Chełmie w ciągu 2 tygodni od dnia rejestracji, w celu podpisania umowy oraz odebrania certyfikatu.
WAŻNE!!!
Przy odbiorze certyfikatu potrzebny będzie ważny dokument tożsamości do identyfikacji oraz mieć ze sobą przenośną pamięć (Pendrive) lub czystą płytę CD w zależności jaką opcję wybrała osoba podczas rejestracji gdyż na nośnik zostanie wgrany certyfikat.
Jakie warunki należy spełniać aby ubiegać się o elektroniczny podpis?
1. Mieć założoną elektroniczną skrzynkę pocztową (e-mail) na którą zostanie później wysłana informacja potwierdzająca złożenie wniosku o wydanie certyfikatu potwierdzającego uzyskanie elektronicznego podpisu.
2. Dowód osobisty bądź inny dokument tożsamości który będzie potrzebny podczas wypełnienia danych osobowych na formularzu.
Dodatkowe informacje oraz pomoc można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Chełmie w pok. nr 117, jak również u Krzysztofa Lewczuka specjalisty ds. wdrażania usprawnień w Urzędzie Gminy Ruda-Huta realizującego program pod nazwą „Lepszy Urząd”.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Ruda-Huta w celu otrzymywanie newslettera.
zdalna Szkoła i zdalna Szkoła+
Zakup i montaż pomp ciepła szansą zwiększenia wykorzystania energii przyjaznej środowisku
w Gminie Ruda-Huta
Platforma internetowa o odnawialnych źródłach energii w gm. Ruda-Huta
Opracowanie projektu rozbudowy kanalizacji sanitarnej w gminie Ruda-Huta
Tożsamość kulturowa lokalnych społeczności pogranicza ukraińsko-polskiego
Od 2023 roku podatki należy wpłacać na indywidualne rachunki podane w decyzjach wymiarowych.
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi nr konta: 23 8192 0002 2002 0020 0035 0017 (w tytule należy wpisać nazwę opłaty, imię i nazwisko osoby, która złożyła deklarację oraz adres nieruchomości)
Opłaty skarbowe nr konta: 59 8192 0002 2001 0020 0035 0001